22 april 2024

Nieuwe belastinginvuller

Jaarlijks vullen de vrijwilligers van KBO Haagse Beemden het belastingformulier van bijna 100 leden in. De vraag naar hulp neemt jaarlijks toe, waardoor er extra handen nodig zijn om voldoende ondersteuning te bieden bij het invullen van de belastingformulieren.
Het is daarom fantastisch om te melden dat we een nieuwe vrijwilliger hebben gevonden, die het huidige team van belastinginvullers gaat ondersteunen.

Zijn naam is Marco Touw, 54 jaar en geboren en getogen in Breda; woont vanaf 1995 in de Haagse Beemden. Marco is gehuwd en heeft 2 kinderen, waarvan 1 kind nog hard aan het studeren is.
Marco heeft een financiƫle achtergrond; hij is namelijk controller bij een groot installatietechnisch bedrijf. In zijn vrije tijd gaat hij graag met vrienden uit eten, naar theater en naar NAC. Ook probeert hij vooruitgang te boeken op de tennisbaan bij TPV Heksenwiel.