15 juli 2024

KBO-HB partner vriendenloterij

KBO Haagse Beemden heeft zich onlangs aangemeld als partner van de Vriendenloterij.
Leden, maar ook vrienden en familie, die meedoen aan de Vriendenloterij kunnen nu onze vereniging aanwijzen als “goed doel”. Dit betekent dat de KBO van ieder lot dat een lid heeft gekocht € 6 per maand ontvangt.

Meedoen is gemakkelijk. Er zijn géén bijkomende kosten aan verbonden. Als u een lot heeft kunt u de ledenservice van de Vriendenloterij bellen (telefoon 088 – 020 1020). Via keuzeoptie 5 krijgt u een medewerker aan de lijn, aan wie u kunt aangeven dat u KBO-Breda Haagse Beemden wilt koppelen aan uw lot of loten. De medewerker zal dan vragen naar een registratiecode.

Voor onze afdeling is de registratiecode:

Als u meedoet aan de Vriendenloterij maak dan van onze vereniging een “goed doel”.